Smokey: Ska ta svängen förbi Hemköp eller Willys eller vad faaen det nu heter, dethäringa köpcentret i Birsta. Där ska jag stoppa upp Bratwurstar på olämpliga ställen på alla tipskärringar som jag ser i min åsyn och köpa upp varendaste ICA-kurir. I alla fall så sitter jag nu ensam allena i min gamla lånade Zamboni påväg ut till Timrå för att bättra på ångestens starka hemmaförlustgrepp. Självklart så har jag också installerat GPS-navigering och Mp3-spelare i Zambonin för att hålla mig up to date i den övriga friska världen. Den bärbara med ständig uppkoppling finns också med på resan, för hur skulle jag annars kunna sitta i flygplansfåtöljen och skriva en massa skit här i gb:n?
Ps. Jag har lirat på precis samma resultat och hästar som dig!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Ps. Jag har lirat på precis samma resultat och hästar som dig!