Varför är det inte kostym tvång på Timrås hemmamatcher? Varför används inte tweedkostymer från 73?
Tänk en hel läktare med tweedkostym människor mässande under varje match, entonigt: "Heja Timrå friskt humör, skjortan hänger utanför! Heja , Heja , Heja!"
I samband med ev. mål kunde nämnda kostymgäng, hoppa allesammans på en gång o gemnsamt ropa (entonigt): "Ja!" Dock utan att dra på smilbanden utan en hel match stå där, mässande o med noll ansiktsuttryck.
Samtidigt kunde en banderoll hängas upp där det står: "Vi är absolut inte oglada! Vi gläder oss inombords!"
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Tänk en hel läktare med tweedkostym människor mässande under varje match, entonigt: "Heja Timrå friskt humör, skjortan hänger utanför! Heja , Heja , Heja!"
I samband med ev. mål kunde nämnda kostymgäng, hoppa allesammans på en gång o gemnsamt ropa (entonigt): "Ja!"
Dock utan att dra på smilbanden utan en hel match stå där, mässande o med noll ansiktsuttryck.
Samtidigt kunde en banderoll hängas upp där det står: "Vi är absolut inte oglada! Vi gläder oss inombords!"
Vilken skrämmande syn för dom flesta motståndare!