1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614865 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 319381

Sv: Ångestens ansikte får egen webbplats
rådbjer, mike mfl: Jag är så stolt över att få lida i ett så vackert ångestsällskap.

Det ryktas om att Dhalén snart kommer att frälsa världen. Jesus kan i sådana fall slänga sig i väggen. Lägg ner bygget av sportbaren. Det måste bli ett altare i stället...

Härom kvällen så satt vi några grabbar på en överklasskrog i centrala Bergslagen och fetrökte cigarr. Vi hostade för övrigt som ett gäng lungsjuka ånglok.

Vi talade försynt om brudar som lyfter sina behag.
Kom på mig själv med hur TIK-skadad jag är när jag satt där med ett fånigt leende och bara en porrig bild av taklyftet på Sydkraft Arena på näthinnan...

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer