JimmyH: Pratade med Bosse efter värmningen i går på dan. Han tyckte att det var skitkul att vara tillbaka, om än för en kort stund. Han såg fram emot den härliga hemmapubliken. Hoppas att vi inte gjorde honom besviken.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Pratade med Bosse efter värmningen i går på dan. Han tyckte att det var skitkul att vara tillbaka, om än för en kort stund. Han såg fram emot den härliga hemmapubliken. Hoppas att vi inte gjorde honom besviken.