Stefan Jalonen: Vi gjorde han besviken? Var väl snarare han som gjorde oss besviken i så fall. Den ramsa som gav mest tryck var väl "Bosse Ahl - Fenomenahl!"
Nej Timråpubliken kan han inte klaga på. Han blev ju hyllad för sjutton gubbar.
Bosse var godkänd igår ska tilläggas. Men han har setts bättre vilket han själv sa efter matchen igår också.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Nej Timråpubliken kan han inte klaga på. Han blev ju hyllad för sjutton gubbar.
Bosse var godkänd igår ska tilläggas. Men han har setts bättre vilket han själv sa efter matchen igår också.