Patrick Polly: Nån spelare borta? Vi hade igår en hel del mycket bra spelare frånvarande, tror inte man hande lånat in Bosse om man haft tillgång till övriga i truppen. Men men nu blickar vi framemot nästa drabbning och hoppas på en seger där.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Vi hade igår en hel del mycket bra spelare frånvarande, tror inte man hande lånat in Bosse om man haft tillgång till övriga i truppen. Men men nu blickar vi framemot nästa drabbning och hoppas på en seger där.