willysson: Men han var väl inte SÅ dålig som ni vill få han till.? Tycker det är ILLA att ni hänger ut lednigen som lånade in Bosse och ännu värre att ni hänger ut Bosse som n i gör! han ställer ju för fan upp för oss. LÅt säga så här att Bosse hade haft en bra dag igår och spikat igen, Då hade de lixom varit att O Bosse du är köng etc, Illa som sagt av er som Gnäller för allt.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Tycker det är ILLA att ni hänger ut lednigen som lånade in Bosse och ännu värre att ni hänger ut Bosse som n i gör! han ställer ju för fan upp för oss.
LÅt säga så här att Bosse hade haft en bra dag igår och spikat igen, Då hade de lixom varit att O Bosse du är köng etc, Illa som sagt av er som Gnäller för allt.