Är fiskdammen hel hemma än eller sitter dom prickfritt på motståndarens klubba dvs rumsbordsbenet....tror nästan att jag måste uppgradera dig till professor...jo fan jag ändrar direkt se själv hahahahaha
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Är fiskdammen hel hemma än eller sitter dom prickfritt på motståndarens klubba dvs rumsbordsbenet....tror nästan att jag måste uppgradera dig till professor...jo fan jag ändrar direkt se själv hahahahaha