30: Jo visst har du rätt i det. Jag tror nog att förlusterna av Lindman, Jindrich och Casselståhl känns alltför stor i dagsläget. Varken Lindström eller Hansson var ordinarie i fjolårets trupp. Igår hjälpte det föga att köra den gamla Lövet-dängan - sargut, sargut, sargut, sargut. Uppspelen från backsidan måste skärpas till. Hade Ahl haft lite flyt igår så hade han säkert kunna norpat åt sig ett par tre ass-poäng. Vi måste börja sätta chanserna snart eller åtmionstone till kvalserien drar igång. En rolig sekvens var när man kunde läsa på Robbans läppar " Dä ä inte sant" hahahaha t o m Robban tyckte att vi spelade bra och skulle ha vunnit igår - bara vi hade satt alla givna mållägen. Puckjäveln dansade allt som oftast på den berömda mållinjen.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Ha en trevlig helg #106!