mike: tyvärr men jag står för vad jag säger om ahl, hade vi haft junioren i mål hade vi vunit igår, ahl är ju för fan slut det är bara att inse det!!!!!!!! det blir torsk i nästa matcj också men sen börjar vägen mot att hindra kvalplatsen iår
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
tyvärr men jag står för vad jag säger om ahl, hade vi haft junioren i mål hade vi vunit igår, ahl är ju för fan slut det är bara att inse det!!!!!!!!
det blir torsk i nästa matcj också men sen börjar vägen mot att hindra kvalplatsen iår