epa: alla tycker o tänker när det gäller idrott..och det är helt rätt... och ibland blir det helt fel..så har det även det skett för mig..
men ibland så måste man kanske "dunka" huvudet i väggen och ta en funderare..varför tror du att TIMRÅ IK väljer att ta in Bosse?? kan du svara på det??
det har stötts o blötts i några dagar härinne och jag har sett en massa olika svar och funderingar på frågan Bosse...och jag är nyfiken på ditt svar..
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
alla tycker o tänker när det gäller idrott..och det är helt rätt...
och ibland blir det helt fel..så har det även det skett för mig..
men ibland så måste man kanske "dunka" huvudet i väggen
och ta en funderare..varför tror du att TIMRÅ IK väljer att ta in
Bosse?? kan du svara på det??
det har stötts o blötts i några dagar härinne och jag har sett en massa olika svar och funderingar på frågan Bosse...och jag är nyfiken på ditt svar..