Tänk tanken att man skulle ha struntat i att fåna sig med att slåss i Leksandsmatchen, då har man kanske ganska enkelt tagit 3p mot Luleå och haft chans på en vinst i morgon. Tur för MODO att man inte kan vara sportslig.
Dubbel olycka blev det när även er kung Nordgren är skadad. Synd för nu får man inte se honom i Landslaget.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Tänk tanken att man skulle ha struntat i att fåna sig med att slåss i Leksandsmatchen, då har man kanske ganska enkelt tagit 3p mot Luleå och haft chans på en vinst i morgon.
Tur för MODO att man inte kan vara sportslig.
Dubbel olycka blev det när även er kung Nordgren är skadad. Synd för nu får man inte se honom i Landslaget.