1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614799 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 323414

Sv: Suppmatchen
Berglund:
Ber så mycket om ursäkt för att det inte blev ngn rapportering. Förstår att intresset är stort! Denna match kommer att gå till historien. Inte för att den var den mest spännande och tuffaste. Men den absolut roligaste! Efter två perioders (o)jämt spel så vann Timrå IK med 5-3. Men jag tycker synd om er alla som missade denna ytterst underhållande match. Och speciellt den lilla avklädnings-brottnings-cermonin som Sanny Lindström hade med Supporterlagets Anders "Mördarn" Sohlin.
Kul hade vi och det blev nog en hel del pengar till Bröstcancerföreningen också.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.