Ambroo: Menar du att du vill klaga på flaggornas utseende eller var det bara en fråga? Flaggorna beställs från italien (se länk) och dom är redan mönstrade. Jag/vi i tifo gruppen är väldigt nöja med vad vi beställt och hoppas på ett dunder snyggt resultat, vilket det givetvis blir.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Flaggorna beställs från italien (se länk) och dom är redan mönstrade.
Jag/vi i tifo gruppen är väldigt nöja med vad vi beställt och hoppas på ett dunder snyggt resultat, vilket det givetvis blir.