250kg: Jag ser det som att Åhlund är en klockren värvning av "Nubben" och Peo Larsson. Det är lite av en spelartyp som Timrå saknat och har dessutom rutin i massor. Är också mkt bra att försvara en ledning och kan enkelt ta till den s.k grishockeyn. Är med andra ord väldigt bra i det defensiva spelet. Han värvades inte för att göra mål, utan för det nyss nämda.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Han värvades inte för att göra mål, utan för det nyss nämda.