HH.. håller med dig fullständigt... jag ger inte upp hoppet om slutspel eller att TIMRÅ IK stannar kvar i ES utan kval.. innan det är svart på vitt.. jag vägrar att ge upp innan..blir det kval.då får man ta det då.. samtidigt så förstår jag 250 kg kärlek.. han vill så väl...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
håller med dig fullständigt...
jag ger inte upp hoppet om slutspel
eller att TIMRÅ IK stannar kvar i ES utan
kval.. innan det är svart på vitt.. jag vägrar
att ge upp innan..blir det kval.då får man
ta det då..
samtidigt så förstår jag 250 kg kärlek..
han vill så väl...