Madde: Råkade läsa om Comhem. Jo visst börjar de sända från elitserien, men tydligen bara bland "topplagen". Enligt uppgift kommer inte Timrå att sändas alls. ; (
Borde inte vi bråka lite på comhem så vi får chansen att se lite bortamatcher. (Vi som har svårt att åka ifrån)?
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Borde inte vi bråka lite på comhem så vi får chansen att se lite bortamatcher. (Vi som har svårt att åka ifrån)?
Se mer här:
www.comhem.se/subdefault.asp?PagePath=nyheter/show_news.asp?NewsID=194&Title=Senaste_nytt?