Smokey: Ni om några borde väl välkomna en stängd Elitserie. Eller så är du den sportsman jag emellanåt inbillat mig. Passa på att protestera mot att spelare så gott som hur som helst kan gå mellan lag under pågående säsong också.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Ni om några borde väl välkomna en stängd Elitserie.
Eller så är du den sportsman jag emellanåt inbillat mig.
Passa på att protestera mot att spelare så gott som hur som helst kan gå mellan lag under pågående säsong också.