JimmyH: Klart jag vill ha en öppen Elitserie. En serie där de två sista lagen åker ur, rakt av. Och ettan i de båda Superallsvenskorna går direkt upp. Trean och fyran från slutet kvalar i bäst av fem matcher mot tvåorna i Allsvenskorna. Inget krångel, det fungerar för fotbollen, varför ska det vara så jävla svårt att genomföra det inom ishockeyn. Och just det, den trupp som är på papperet när säsongen startar är den trupp laget ska spela med. Saknas det folk så plocka upp juniorer.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Och just det, den trupp som är på papperet när säsongen startar är den trupp laget ska spela med. Saknas det folk så plocka upp juniorer.