Lumber Jack: detta något som kan diskuteras i evighet, är man sist skall man åka ur, så är det bara, kolla inom den så kallade korgbollen, kan ta mig tusan stanna på 0 poäng och ändå få vara med och leka nästa år.
Hur kul kan det vara för spelare som hamnar nere i träsket eller ingenmansland,, måste för tusan vara lika kul som att gå till jobbet och arbeta fast man är uppsagd ( ja de var ju en jäkla jämförelse men ändå)
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
detta något som kan diskuteras i evighet, är man sist skall man åka ur, så är det bara, kolla inom den så kallade korgbollen, kan ta mig tusan stanna på 0 poäng och ändå få vara med och leka nästa år.
Hur kul kan det vara för spelare som hamnar nere i träsket eller ingenmansland,, måste för tusan vara lika kul som att gå till jobbet och arbeta fast man är uppsagd ( ja de var ju en jäkla jämförelse men ändå)