Varför ska man åka ur om man blir sist i ES, men sedan besegrar de bästa allsvenska lagen? Då sjunker automatiskt kvaliten på elitserien samt att de lag som går upp kommer att, likt de sämsta basketlagen, stanna på noll eller typ, sju poäng. Om man inte kan värva ihop ett nytt lag vill säga.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Varför ska man åka ur om man blir sist i ES, men sedan besegrar de bästa allsvenska lagen? Då sjunker automatiskt kvaliten på elitserien samt att de lag som går upp kommer att, likt de sämsta basketlagen, stanna på noll eller typ, sju poäng. Om man inte kan värva ihop ett nytt lag vill säga.