Nej, att vi ska behålla det system vi har och möjligen göra om kvalproceduren något. ( Det kanske blev lite otydligt i senaste inlägget, jag menar givetvis de bästa allsvenska lagen i kvalet.)
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Nej, att vi ska behålla det system vi har och möjligen göra om kvalproceduren något. ( Det kanske blev lite otydligt i senaste inlägget, jag menar givetvis de bästa allsvenska lagen i kvalet.)