tjobba: Stämmer, men den kan göra en väldig nytta. Ni som var med i Globen vet att det går utan trumma, se bara tillbaka på sistaperioden i globen då var det ett jävla drag och inte en trumma så långt ögat kunde nå!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Ni som var med i Globen vet att det går utan trumma, se bara tillbaka på sistaperioden i globen då var det ett jävla drag och inte en trumma så långt ögat kunde nå!