tjobba: ja det är klart att man hejar trots att det inte är ngn trumma.....
Undrade bara om den ska med lr inte. I gavleriken brukar det bli ett jäkla tryck med trumman, och det känns också som att alla tar i mer då trumman går på för fullt =)
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Undrade bara om den ska med lr inte. I gavleriken brukar det bli ett jäkla tryck med trumman, och det känns också som att alla tar i mer då trumman går på för fullt =)