Köjan: japp, många kan tycka att jag är konstig.... Jag gillar Timrå IK i hockey, sen Gefle IF i fotboll i Superettan,,men håller samtidigt på Bajen i allsvenskan. Lite småroligt ändå..Mkt resande. Såg derbyt som Hammarby var nära att vinna, vilken stämning det var =)
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag gillar Timrå IK i hockey, sen Gefle IF i fotboll i Superettan,,men håller samtidigt på Bajen i allsvenskan. Lite småroligt ändå..Mkt resande. Såg derbyt som Hammarby var nära att vinna, vilken stämning det var =)