Fanzin: Timrå hade inte nycklarna till matchen, och kunde därför inte släppa in nån. Brynäs bröt sej in, mycket välförtjänta mål, och jag tackar gud för Kapanen. Efter att ha sett Timrå mot Luleå, årets match, har jag otroligt svårt att se att det var samma lag i Gavle ikväll. Var var forecheckingen? Oftast två meter framför Kapanens bur. Sarg ut, eller "nästan sarg ut". Powerplay med stress från sekund ett... Ofattbart och glädjande med tre poäng!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
"nästan sarg ut". Powerplay med stress från sekund ett...
Ofattbart och glädjande med tre poäng!