FAN! Tastiskt vilken jävulskt vacker seger! Kul att se att Kenta scora också. Ge dom bananer!
Nu piskar vi rena rama Rolf o CO på torsdag, sen åker vi en buss ner till Karlstad och visar queerfärgerna hur läktarkultur går till. Skulle så gärna piska deras pajasklack. Om jag gnäller på att det saknas mentalitet i Timrå så är vi italienska ultras i jämförelse med dansbandsstofilerna. Hajk!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Nu piskar vi rena rama Rolf o CO på torsdag, sen åker vi en buss ner till Karlstad och visar queerfärgerna hur läktarkultur går till. Skulle så gärna piska deras pajasklack. Om jag gnäller på att det saknas mentalitet i Timrå så är vi italienska ultras i jämförelse med dansbandsstofilerna. Hajk!