Får väl gratulera gänget här inne till segern. Och oss båda till att ha passerat dif i tabellen. Har ju trots allt tippat er 2:a och oss 3:a så det är väl dags att vi rycker lite uppåt... :)
Bra att ni inte körde sönder gubben utan visade lite respekt för ålderdomen.. ;)
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Bra att ni inte körde sönder gubben utan visade lite respekt för ålderdomen.. ;)