Jag gissade innan 4:ans sändning att de skulle visa Leksand och Djurgården. Och det var vad de gjorde. Ingenting om varken Timrå eller Modo. Visst Modo kan man väll vara utan men endå. Nä fy f-n för 4:an. Lägg ner kanalen. Det är ju som tipslördag, döp om det till "Tävla med peppe".
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Nä fy f-n för 4:an. Lägg ner kanalen. Det är ju som tipslördag, döp om det till "Tävla med peppe".