Hassebo: Tycker vi satsar på skinnvästtema på lördag istället för tomtetema. På med lackdojorna!
Kom igen nu! Vad kan man göra i den här stan på lucia? Just precis, inte ett kack. Åk då till Karlstad istället och härka lite!
Ingen som av någon märklig anledning har alla Hajk-avsnitt inspelade på VHS? Skulle ju vara ett lysande redskap för att trimma igång värmlandsdialekten på vägen ner till Karlstad. Vill minnas att jag har nån bok med en massa trix som varit med i Hajk hemma. Skulle nästan ha utfört några på bussen på lördag...
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Kom igen nu! Vad kan man göra i den här stan på lucia? Just precis, inte ett kack. Åk då till Karlstad istället och härka lite!
Ingen som av någon märklig anledning har alla Hajk-avsnitt inspelade på VHS? Skulle ju vara ett lysande redskap för att trimma igång värmlandsdialekten på vägen ner till Karlstad. Vill minnas att jag har nån bok med en massa trix som varit med i Hajk hemma. Skulle nästan ha utfört några på bussen på lördag...
Tjipp o hej!