henrik: Inget om TIK?? Jag tycker man inte ser annat...o PPV framöver e ju nästan bara TIK. Nä ikväll va ju TV4+ bäst, i Spelbolaget analyserade man, i sammandraget såg man ett fint RÖTT lag... En 'expert' i panelen tyckte DIF spelar för fult i år, 2 avstängda o 2 tior ikväll. 'Ledningen borde agera' sa han. Men som vanligt, ur 08-perspektiv, var det ju Jurgårn som hade en dålig dag o för många avstängda/borta, naturligtvis inte TIK som va bra...
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Nä ikväll va ju TV4+ bäst, i Spelbolaget analyserade man, i sammandraget såg man ett fint RÖTT lag... En 'expert' i panelen tyckte DIF spelar för fult i år, 2 avstängda o 2 tior ikväll. 'Ledningen borde agera' sa han.
Men som vanligt, ur 08-perspektiv, var det ju Jurgårn som hade en dålig dag o för många avstängda/borta, naturligtvis inte TIK som va bra...