Detta skrivs på Lulääs officiela forum angående Obsut såpan angående att Winnipeg sun säger at han skulle bli en stjärna här.
"Inte bara regerar, utan sänker utan att tveka elitserien. "Obsut would be a star in this league". Tjena! Sedan när kan ett noname från hockeyns bakgårdar komma till es och "be a star"? Det är ju inte ens säkert att en som kommer från NHL klarar det. Iofs har ju nonamet som Timrå plockade häromveckan onekligen gått skapligt."
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
angående att Winnipeg sun säger at han skulle bli en stjärna här.
"Inte bara regerar, utan sänker utan att tveka elitserien. "Obsut would be a star in this league". Tjena! Sedan när kan ett noname från hockeyns bakgårdar komma till es och "be a star"? Det är ju inte ens säkert att en som kommer från NHL klarar det. Iofs har ju nonamet som Timrå plockade häromveckan onekligen gått skapligt."
Heja "Noname" Manderville....du är en kung :-)