Frasse: Ett förtydligande: Nej, jag va INTE på plats, som jag skrev va kommentaren om fult spel av DIF yttrad av någon 'expert' i TV4+ (vet ej vad han heter). Samt min kommentar till Text-tv. Men visst, Du o andra kan väl fortsätta tolka precis ALLT som "hata 08" retorik, om ni vill,valet är fritt! Faktum kvarstår väl ändå, att 2 backar är AVSTÄNGDA pga fult spel. Ang. lättheten att som DIFare komma in i 3Kronor, se länk, tom de själva skämtar (??) om det.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men visst, Du o andra kan väl fortsätta tolka precis ALLT som "hata 08" retorik, om ni vill,valet är fritt!
Faktum kvarstår väl ändå, att 2 backar är AVSTÄNGDA pga fult spel.
Ang. lättheten att som DIFare komma in i 3Kronor, se länk, tom de själva skämtar (??) om det.