zigge: hmpf kalla mig för TIKare, ifs under den tiden jag var klyktattare så fick jag fribiljetter till TIKs matcher eftersom jobbarpolaren spelade med TIK då Anders "Pajen" Lindström. Jag var även flitig gäst på Gärdet också!
Men Brynäs färgerna byter man inte ut mot allt hemkokt i Norrland!!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men Brynäs färgerna byter man inte ut mot allt hemkokt i Norrland!!