Efter en sen hemkomst från fjollträsk vid 2 tiden kan man bara konstatera att Timrå vann fullt rättvist mot Dif. Bäst var Gunno, Mackan, Manderville och Kapanen medans övriga gjorde en stabil insats förutom bjudningen vid egen blå på baklängesmålet.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Bäst var Gunno, Mackan, Manderville och Kapanen medans övriga gjorde en stabil insats förutom bjudningen vid egen blå på baklängesmålet.