Per HApps: Vad är det som händer??!! Här lämnar man datorn för att vara artig och svara i telefon. (Idioter som ringer när det är match...) Och när man kommer tillbaka så ser jag dessa hemska siffror! Är det en typisk 2:a period för Timrå?
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Vad är det som händer??!!
Här lämnar man datorn för att vara artig och svara i telefon. (Idioter som ringer när det är match...) Och när man kommer tillbaka så ser jag dessa hemska siffror! Är det en typisk 2:a period för Timrå?