1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 349666

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
RedEagleJkp: ja vissa saker finner man inte ord för..men kändes de någonsin riktigt säkert? ja vid 4-1 men sen kom raset o ssk hade flytet fick de enkla målen..De va laget som aldrig gav upp.och den rätta turen .är inte så förvånad att de vann..de ligger i ett taskigt läge men har häng otroligt viktiga poäng..idag hade vi klassen men motivation slår klass..undra om de var så idag..

hansson o jäger skärpning idag var de inte bra 5 baklänges mål..de skulle ha satts på bänken vid ett tidigare skede..men men vi hade saken i egna händer..
ähh ta nya tag

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer