RedEagleJkp: ja vissa saker finner man inte ord för..men kändes de någonsin riktigt säkert? ja vid 4-1 men sen kom raset o ssk hade flytet fick de enkla målen..De va laget som aldrig gav upp.och den rätta turen .är inte så förvånad att de vann..de ligger i ett taskigt läge men har häng otroligt viktiga poäng..idag hade vi klassen men motivation slår klass..undra om de var så idag..
hansson o jäger skärpning idag var de inte bra 5 baklänges mål..de skulle ha satts på bänken vid ett tidigare skede..men men vi hade saken i egna händer.. ähh ta nya tag
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
hansson o jäger skärpning idag var de inte bra 5 baklänges mål..de skulle ha satts på bänken vid ett tidigare skede..men men vi hade saken i egna händer..
ähh ta nya tag