Tjänste fel av kenta att låta firman Jäger o Hansson gå i konkurs. Han skulle ha skickat de på semester. Det är naturligt vis enkelt att bara klaga på jäger o Hansson, men vilket ansvar tog Kenta? Jag tror knappast att deras självförtroende steg efter detta.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Han skulle ha skickat de på semester.
Det är naturligt vis enkelt att bara klaga på jäger o Hansson, men vilket ansvar tog Kenta?
Jag tror knappast att deras självförtroende steg efter detta.