Skarin: Jag har varit så fixerad vid VF matchen hela kvällen, för jag skulle få ringa och "Håna" mina jobbarkompisar i Götet. Så höll jag på sätta kaffet i vrångstrupe när SSK kvitterade. Var en j..a tur man inte var så snabb på telefon. För då skulle man fått äte skit ett par dar
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Så höll jag på sätta kaffet i vrångstrupe när SSK kvitterade.
Var en j..a tur man inte var så snabb på telefon.
För då skulle man fått äte skit ett par dar