Dream Team: Helt rätt ! Vi har ju vårt HK utanför Götet. Så det pågår ett psykningskrig mellan oss. Jag hotade med att vi snart skulle gå om dom i tabellen. Men det var ju tur att dom också loosade, då får man en lugn dag på jobbet i morgon.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Vi har ju vårt HK utanför Götet.
Så det pågår ett psykningskrig mellan oss.
Jag hotade med att vi snart skulle gå om dom i tabellen.
Men det var ju tur att dom också loosade, då får man en lugn dag på jobbet i morgon.