1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614783 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 356883

Sv: Corey Hirsch klar
Moverare: Han har knappast nästlat sig in i kanadas VM och OS lag. Han var förmodligen där på grund av att han är bra. Jag är övertygad om att Hirsch har en stor kapacitet, men det är ju förstås inte säkert att han lyckas. Att Danielsson, ssom ännu inget bevisat skulle vara bättre än Hirsch, är ren galamatias. Att vara bra i Sveriges tredje division ( Allsvenskan ) är långt ifrån att överhuvudtaget vara ifråga för ett NHL lag eller ens ett farmarlag. Kom ihåg att klassen på målvakter i NHl ofta är bra mycket högre än de bästa av de bästa målvakterna i Elitserien.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.