1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 358583

Sv: Supportermatchen
Mange: Spelade en rinkbandyfajt i SyA för en tid sen. Visst var det folktomt vid 20.45 en vardagkväll, men man fick ändå känslan av hur nära läktaren verkligen är. Man kan ju lätt tänka sig in i läget då det är fullsatt vilket mäktigt tryck som når ända ner på isen..

Jo, visst var det så. Beror säker på att det var första gången och litegrann nyhetens behag. Samma ifjol i Timrå, vet dock inte hur många som var där då. Men visst måste det gå att göra lite bättre reklam för matchen, ett tag innan dessutom? Så länge "rätt" folk är ansvariga som kan jobba på ett bra sätt för just detta.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.