1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 358607

Sv: Supportermatchen
Moverare: Thelin var usel. Jätteusel!
Nej, vi hade knappast gnällt på just resultatet, men domarna hade ändå förtjänat rejält dålig kritik.
Men nu fick vi ju inte ens en chans att vinna pga att vi blev bortdömda på en helt vansinnigt tagen utvisning... Så vitt jag förstod så var det nog rätt hugget som stucket om vilka som bröt mot reglerna bättre eller sämre än de andra. Det som känns väsentligt är att domarna håller sig någotsånär konsekventa till reglerna under matchens gång.
Som det blev nu fick man mer eller mindre göra allt utan att det blåstes. När det sedan blir förlängning, då blev det helt plötsligt utvisning för absolut ingenting...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.