-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 13
- Silly Season 2026-27 (4929)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Spelet då de "nya femmorna" var bra farten i första o andra var het.
ja vet inte men bra gick de o fort. farten o kraften var tillbaka alla hade gett sig fan på att de skulle vinna.. något orolig blev man när pelle sköt stolpen o sudden sedan också gjorde det men de blev ju mål av honom på returen istäl Skönt! sedan Kryckan o Pelles mål, njut! spännande blev de när timrås fart el orken försvann i slutet men vi höll undan o de är viktigt o bådar gott, både mål o fart fanns o kom!
minus jo jag tycker gunnos spel verkar helt bortblåst. Han är duktig men flytet o de är borta det vill sig inte väl för honom just nu o han ser frustrerad ut att de inte fungerar o hänger lite med huvudet..men det blir bättre med tiden de kommer Niklas!..Resten av laget gjorde en helt klart bra insats o de är bra att andra också kliver fram!.
Äntligen seger!
Underbart