1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614761 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 366649

Sv: We're back in action
ante24: Det känndes som en sten föll från hjärtat. när slutsignalen ljöd så var känslan, lättnad och så härlig, att de lossnade lite till sist. Tre härliga poäng!
Spelet då de "nya femmorna" var bra farten i första o andra var het.
ja vet inte men bra gick de o fort. farten o kraften var tillbaka alla hade gett sig fan på att de skulle vinna.. något orolig blev man när pelle sköt stolpen o sudden sedan också gjorde det men de blev ju mål av honom på returen istäl Skönt! sedan Kryckan o Pelles mål, njut! spännande blev de när timrås fart el orken försvann i slutet men vi höll undan o de är viktigt o bådar gott, både mål o fart fanns o kom!
minus jo jag tycker gunnos spel verkar helt bortblåst. Han är duktig men flytet o de är borta det vill sig inte väl för honom just nu o han ser frustrerad ut att de inte fungerar o hänger lite med huvudet..men det blir bättre med tiden de kommer Niklas!..Resten av laget gjorde en helt klart bra insats o de är bra att andra också kliver fram!.
Äntligen seger!
Underbart

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.