1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614787 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 383446

Sv: Inte bra
Okej, var det någon mer än jag som inte hoppade av glädje utav Falcons reklamploj igår?

För det första tycker inte jag om när sport ska sponsras av ett företag som säljer alkohol. För det andra så är väl Falcon en av Djurgårdens huvudsponsor?

Hoppas de flesta lyckades få en lott igår och åker ut till Midlandas konsthall för att se om ni vunnit eller ej.
Efter att ha missat första perioden pga vi blev tvungna att hämta trumman och allt annat i bussen så lyckades jag dela ut 3 rejäla buntar med lotter. Okej, jag såg inte mycket av matchen men vad gör man inte?

Det är heller inte bra att jag inte får åka till Tälje i morgon. Jag som dragit fram tröjan ur garderoben och allt :(

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.