irre: Och om det nu går dåligt då,ja då kommer han tillbaks med ännu sämre själv förtroende. Och inte lär han bli piggare och frächare efter shc. Och ve och fasa om han blir skadad,nä stanna hemma och vila och träna med laget,
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Och inte lär han bli piggare och frächare efter shc.
Och ve och fasa om han blir skadad,nä stanna hemma och vila och träna med laget,