Weman: De får bli som de blir de är hans beslut känner han att han vill fortsätta köra på så ja då gör han det.. Han kanske inte blir pigg o fräch men ja hoppas och tror på han i landslaget och de kommer ja alltid att göra. Detta kan också vara en chans till en VM-biljett.. Men såklart Timrå ik går före och våran framtida situation såå
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men såklart Timrå ik går före och våran framtida situation såå