Helg Ernest: Det här var definitivt vändningen för Färjestad. Någon som vill sätta mot? Lite positivt efter det jag har hört är att Hannes H fortsätter sin kräftgång i Löfbergslaget. Färjestads första line i afton stod för, i princip, allt konstruktivt, och det utan Hannes Hyvönen. Någon fler än jag som hört att det lutar åt Timrå IK för HH:s del?
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Lite positivt efter det jag har hört är att Hannes H fortsätter sin kräftgång i Löfbergslaget. Färjestads första line i afton stod för, i princip, allt konstruktivt, och det utan Hannes Hyvönen.
Någon fler än jag som hört att det lutar åt Timrå IK för HH:s del?
Det är bara att bryta ihop och komma igen!