Laken: Tyvärr tror jag du har rätt om det inte inträffar ett under. Hoppas bara att dom kan vila sig i form över upphållet. Om det inte är för sent då, tåget kan ju ha gått ( c :
Är nog ganska bensäker på spelarflykt efter serien. Tror att många har vantrivs i år, det verkar inte finnas någon glädje.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Hoppas bara att dom kan vila sig i form över upphållet.
Om det inte är för sent då, tåget kan ju ha gått ( c :
Är nog ganska bensäker på spelarflykt efter serien.
Tror att många har vantrivs i år, det verkar inte finnas någon glädje.