Att man kopplat grepp behöver iofs inte i praktiken betyda att man inte är indraget i själva striden ;) Är föresten de där artiklarna skrivna av samma person? Kan man verkligen kräva av Aftonbladet att (försöka) vara objektiva?
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Att man kopplat grepp behöver iofs inte i praktiken betyda att man inte är indraget i själva striden ;)
Är föresten de där artiklarna skrivna av samma person?
Kan man verkligen kräva av Aftonbladet att (försöka) vara objektiva?